![]() |
Prawa autorskie do tego dokumentu posiada
© 2016-2022 Dariusz Wojdas.
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Zakaz użytkowania w celach komercyjnych bez zgody autora.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| » zdolność pokonywania wzniesień | [powyżej 100%] |
| » max przechył boczny | |
| » kąt natarcia | |
| » kat zejścia | |
| » kąt rampowy | |
| » max wysokość stopnia/progu | |
| » max szerokość rowu/uskoku | |
| » min prześwit pod osiami | |
| » min prześwit podwozia | |
| » max kąt wykrzyżowania osi | |
| » różnica poziomów rampowych dla max wykrzyżowania osi | |
| » głębokość brodzenia |
Polski samochód elektryczny - możliwy sukces czy propaganda sukcesu![]() |
Strona główna : www.wojdas.24x7.pl |
![]() |
e-mail : wojdas@24x7.pl |
![]() |
telefon : +48 602 759 783 |
Strona utworzona dnia
20 czerwca 2016 r.
ostatnia aktualizacja
przez Safe NET Prudnik